چگونه به صورت تدریجی کاهش وزن داشته باشیم
نوشته شده توسط : shakiba

آهسته و پیوسته مسابقه را میبرد. سعی کنید هفته ای 1 تا 2 پوند وزن کم کنید تا از کاهش وزن سالم مطمئن شوید. کاهش وزن خیلی سریع می تواند بر ذهن و بدن شما تأثیر بگذارد و باعث شود شما احساس تنبلی، تخلیه و بیماری کنید. وقتی وزن زیادی را به سرعت کاهش می دهید، در واقع بیشتر آب و ماهیچه ها را از دست می دهید تا چربی.تغذیه سالم

اهدافی را تعیین کنید تا انگیزه خود را حفظ کنید. اهداف کوتاه‌مدت، مانند اینکه بخواهید برای تابستان با بیکینی بپوشید، معمولاً به اندازه اهدافی مانند احساس اعتماد به نفس بیشتر یا سالم‌تر شدن به خاطر فرزندانتان کارساز نیستند. هنگامی که ناامیدی و وسوسه به سراغتان آمد، روی فواید بسیاری که از سالمتر و لاغرتر بودن به دست خواهید آورد تمرکز کنید.

از ابزارهایی استفاده کنید که به شما کمک می کند پیشرفت خود را پیگیری کنید. یک دفتر خاطرات غذایی داشته باشید و به طور منظم خود را وزن کنید و هر پوند از دست دادن و اینچ از کمرتان را یادداشت کنید. با پیگیری تلاش های خود برای کاهش وزن، نتایج را سیاه و سفید خواهید دید که به شما کمک می کند انگیزه خود را حفظ کنید.

نکته 1: از دام های رایج اجتناب کنید

رژیم‌های غذایی، به‌ویژه رژیم‌های معمولی یا قرص‌ها و برنامه‌های «رفع سریع»، اغلب شما را در معرض شکست قرار می‌دهند زیرا:

احساس محرومیت می کنید. رژیم‌هایی که کل گروه‌های غذایی مانند کربوهیدرات یا چربی را حذف می‌کنند، به سادگی غیرعملی هستند، البته ناسالم نیستند. کلید اعتدال است. حذف کل گروه های غذایی اجازه یک رژیم غذایی سالم و کامل را نمی دهد و عدم تعادل تغذیه ای را ایجاد می کند.

شما وزن کم می کنید، اما نمی توانید آن را حفظ کنید. رژیم‌هایی که کالری را به شدت کاهش می‌دهند، غذاهای خاص را محدود می‌کنند یا به وعده‌های غذایی آماده تکیه می‌کنند ممکن است در کوتاه‌مدت موثر باشند.احیای زیستگاه دریایی

 




:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: